+داری اذیتم میکنی-میخواستی بیشتر تلاش کنی+ هر وقت به من میرسه میشه حق و الناس برای مردم نه!- اون فرق داره حق کسی ضایع نمیشه+ اتفاقا اون بدتره اون بیشتر داره حق کسب ضایع میشه منتها حق و الناس فقط برای منه:|- یه چیز میگم مث همیشه تا آخرش رو خودت بگیر رو برو+ چی!!!؟- تا امروز خودت خوندی از این به بعد هم بخون+خب اونجا بهتره- سر پای خودت وایستا نزار برای رفتن به اونجا به وسیله ی کسی بری ... سر پاهای خودت وایستا و متکی به این و اون نباش و محتاج کسی نباش بزار از الان یاد بگیری + باشه ...گفتم باشه ولی با حسرت گفتم ... همیشه بهترین معلم برای درس زندگی بوده برام ... عاشقشم که حتی برای هر چ شادمانی بی سبب ......
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: معلم,درس,زندگی, نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:30