شادمانی بی سبب ...

خرید بک لینک
+داری اذیتم میکنی-میخواستی بیشتر تلاش کنی+ هر وقت به من میرسه میشه حق و الناس برای مردم نه!- اون فرق داره حق کسی ضایع نمیشه+ اتفاقا اون بدتره اون بیشتر داره حق کسب ضایع میشه منتها حق و الناس فقط برای منه:|- یه چیز میگم مث همیشه تا آخرش رو خودت بگیر رو برو+ چی!!!؟- تا امروز خودت خوندی از این به بعد هم بخون+خب اونجا بهتره- سر پای خودت وایستا نزار برای رفتن به اونجا به وسیله ی کسی بری ... سر پاهای خودت وایستا و متکی به این و اون نباش و محتاج کسی نباش بزار از الان یاد بگیری + باشه ...گفتم باشه ولی با حسرت گفتم ... همیشه بهترین معلم برای درس زندگی بوده برام ... عاشقشم که حتی برای هر چ شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: معلم,درس,زندگی, نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:30

سلام من این وبلاگ رو ساختم تا خاطرات و دل نوشته هامو بنویسم و یه جا داشته باشمشون . تو بیشتر حرفایی که نمیشه با کسی گفت ...اجایی که بتونم مطلب میزارم ...اگه خوندید هم امیدوارم کسی براش بد نباشه ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چــه لــَحظـه ے دردآوریــه ...

اون لـَحــظه کـه میپـُرسـه خوبــے ؟

پـَنـج خـَط تـایپ میکـُنے ولــے بجـاے
" Enter "
هــَمـه روپـاکـــ میکـُنـے ومینـِویسـے خوبـَم ... تـوچــطورے ؟

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 4:29

صفحه بندی